ورژن آکوستیک آهنگ جدید سهراب پاکزاد به نام «نور چشمی»

ورژن آکوستیک آهنگ جدید سهراب پاکزاد به نام «نور چشمی»

متن آهنگ سهراب پاکزاد ورژن آکوستیک نور چشمی

امشب میام باز دم پنجره‌تون

یکم بمون نذار ویروونه شم

یه کوچه پر از سنگ و یه پنجره

میای دم شیشه یا دیوونه شم؟!

کی میگه دور باشی از هم بهتره؟

کی میخواد فکر تو از سرم بپره؟Musicdel | موزیکدل

خیلی گفتم، ولی این دفعه آخره…

دلم پشتِ دره…

نمی‌رم تا بیای، باید حرف بزنیم

بیا مشکلو حل کن

همه چیم رو هواست…

بیا تکلیف این دل تنگو روشن کنMusicdel | موزیکدل

نمیرم تا بیای، بـاید حرف بزنیم

بیا مشکلو حل کنی

همه چیم رو هواست…

بیا تکلیف این دل تنگو روشن کن

 

 

 

قاطی بوده عطرت با بوی بارون،

کسی نبود رو دستِ دوتــامون

حیفه این عشقی که نور چشمی…

جلوی چشمام غرق بشه کشتیش

همه چیمو هی گم میکنم

گلایی که دادیو خشک می‌کنم

صداهایی که دارم ازت شبا صد دفعه تا صبح گوش می کنم…

نمیرم تا بیای، بـاید حرف بزنیم

بیا مشکلو حل کن

همه چیم رو هواست…

بیا تکلیف این دل تنگو روشن کن

نمیرم تا بیای، بـاید حرف بزنیم

بیا مشکلو حل کن

همه چیم رو هواست…

بیا تکلیف این دل تنگو روشن کن

 https://musicdel.ir/single-tracks/298031/




|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
نویسنده : وبمستران
تاریخ : یک شنبه 5 آذر 1402
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: